מקל פאלו סנטו בין 20-25 גרם •פאלו סנטו הוא עץ קדוש אשר מגיע מאזורי פרו, אקוודור, ונצואלה וכו הפאלו סנטו הוא העץ היחיד אשר ״מקריב״ את עצמו כדי שניתן יהיה להפיק ריפוי מהעץ המקודש שלו, כדי להעניק חיים והמשכיות. בתהליך האותנטי שלו, העץ צריך למות בעצמו, ללא התערבות חיצונית ולהשאר לנוח במשך כמה שנים עד שאפשר לגעת בו ולהשתמש בו. הפאלו סנטו אוחז באנרגיה טהורה של ריפוי, התחדשות, ניקיון ואור. יש אנשים המשתמשים בו למטרות טיהור וניקיון האנרגיה (שזה מצוין), אני אישית אוהבת להדליק אותו לאחר פעולת הטיהור כדי להכניס אנרגיה של אור, מתיקות והודיה. הפאלו סנטו גם כן מנקה את האוויר מבקטריות ומזיקים ובנוסף תומך בסילוק חולי, התקררות, דלקות וכאבים. הילידים האמריקאים משתמשים בו כאשר יש חולי כלשהוא בגוף, על ידי כך שהם נושפים את העשן שלו דרך האף ומוציאים דרך הפה(סוג של עישון העשן) כדי לנקות. הפאלו סנטו עובד באופן מיידי על האנרגיה שלנו ובמרחב , ינקה וישחרר את האנרגיה התקועה ויעצים אנרגיה חיובית ואופטימית של הרמוניה ושלווה.


25 
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: להחלפות/החזרות או כל בעיה יש לפנות אלינו באופן פרטי

קרא עוד


אנחנו אוהבים להדליק פאלו סנטו אחרי עשעשינו טיהור(בדרך כלל עם מרווה לבנה), כדי להכניס אנרגיה של מתיקות, הודיה ואור

או בכל פעם שאנחנו מרגישים צורך לעלות תדר, אבל השילוב שלו עם מרווה לבנה הוא מושלם מבחינתנו.

בתרבויות העתיקות של הילידים, נוהגים להשתמש בפאלו סנטו לאחר טיהור כדי להודות לרוח הגדולה אשר לקחה את כל האנרגיות השליליות.

הילידים מאמינים כי כאשר יש חולי בגוף האדם, זה סימן לכך שהאדם השאיר את כוחותיו במקום כלשהו או שיש השתלטות של אנרגיה שלילית 

ובעזרת צמחים מקודשים וכלים אחרים הם יוצאים למסעות אסטרליים כדי לנקות, לטהר ולעבוד את האנרגיה.


הפאלו סנטו בעל ריח חמים, נעים ועוטף, מעניק את התרופה של קדושת העצים.

כל שימוש בו יכול להכניס ברכה ענקית לחיינו, אם נעבוד מלאי כוונה.


•פאלו סנטו הוא עץ קדוש אשר מגיע מאזורי פרו, אקוודור, ונצואלה וכו

הפאלו סנטו הוא העץ היחיד אשר ״מקריב״ את עצמו כדי שניתן יהיה להפיק ריפוי מהעץ המקודש שלו, כדי להעניק חיים והמשכיות.

בתהליך האותנטי שלו, העץ צריך למות בעצמו, ללא התערבות חיצונית ולהשאר לנוח במשך כמה שנים עד שאפשר לגעת בו ולהשתמש בו.

הפאלו סנטו אוחז באנרגיה טהורה של ריפוי, התחדשות, ניקיון ואור.

יש אנשים המשתמשים בו למטרות טיהור וניקיון האנרגיה (שזה מצוין), אני אישית אוהבת להדליק אותו לאחר פעולת הטיהור כדי להכניס אנרגיה של אור, מתיקות והודיה.

הפאלו סנטו גם כן מנקה את האוויר מבקטריות ומזיקים ובנוסף תומך בסילוק חולי, התקררות, דלקות וכאבים.

הילידים האמריקאים משתמשים בו כאשר יש חולי כלשהוא בגוף, על ידי כך שהם נושפים את העשן שלו דרך האף ומוציאים דרך הפה(סוג של עישון העשן) כדי לנקות.

הפאלו סנטו עובד באופן מיידי על האנרגיה שלנו ובמרחב , ינקה וישחרר את האנרגיה התקועה ויעצים אנרגיה חיובית ואופטימית של הרמוניה ושלווה.